Mina fina pensionärer!

Ändrade planer... Semester inatt så man har jobbat sista natten... Vilket känns skönt...
Ska fara och lämna nycklarna senare...
De här jobbet var för psykiskt påfrestande för mig, med allt som händer där och allt som har hänt i år, så känner man att man nästan var nära på att gå in i väggen...
Tur att man fick tillbaka de andra, annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort...
Känns jätte skönt att få komma sig tillbaka till Tobiasgården, de har man verkligen saknat...
Mina fina pensionärer!
Vad jag kan utvärdera är att jag skulle inte ha bytt jobb då de som har hänt har hänt... Tobias var ändå en trygghet och då man började på de nya så hade man ingen "fristad"...
Förstå mig rätt... Skulle nog ha behållit lite "normalitet" med tanke på alla förändringar som har skett, har nog inte bearbetat Maira och Markus som jag trodde att jag hade gjort...


Fick jätte fina blommor igår... Tulpaner... Känns mycket somrigt!
;P



Nu ska man dona på i väntan att bilen blir varm...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0