Mohahahahahaaaa!

Huvva huvva huvva..!
-20.3 grader ute..!
Fy, man fryser bara av att titta ut, men som tur är så stannar jag här medans Fredrik hämtar border tuck...
Mohahahahahaaaa!
Så är de då man ska dona på med maten..!
;P

Jah... Är riktigt uppe med tuppen idag... Vaknade av ett sms... Somnade som vanligt runt 5-6...
Inatt fick vi nå il.. Busade... Fredrik utmanade mig och som vanligt så gjorde jag de..!
Sprang ner för trappen och kastade hans kudde i snön... Men medans jag nästan höll på att vricka foten var han bekväm utav sig och öppnade fönstret och kastade ut min...
Hehehe... Fråga mig inte varför, men de är kul med lite ryck ibland...
Tur nog så hade man andra kuddar som fick rycka in..!
;P

Dagen före doppardan... De känns som om de är den 16 november... Vars är julkänslan?
Mmm... Har letat efter julfilmer på TV hela veckan... Idag måste de väl vara någon?!

Neh...
Ska inte sitta här hela dagen..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0