Har ingen aning...

Vad natten gick fort..!
Vars tog den vägen?!

Aja, då var man ledig igen...
Vet inte om man ska skratta eller gråta..?
Har iallafall tvättat och duschat, trodde att jag skulle få hämta hem Fredrik och vovvarna, men han tycker väl att de är tråkigt att höra mig snarka nån timma...
Blir väl ikväll... Annars far jag och hämtar hundarna, så har man iallafall nån att prata med..
:P
Mina små lurvtussar...

Har börjat med nå dumt... Tradera... Hur ska de här sluta...
Hittat nå papper som jag vill ha tag i, men är för snål, men nu har jag höjt och håller tummarna...
Den går ut ikväll runt sju tror jag...
Sen ska jag nog be Fredrik byta lösenord så man slipper vara där och plutta..!
Hahahahaha!
Fredrik har spelat in en film åt mig på parabolen... Shoppoholic... Var de en pik?!
Hahahaha..!

Får se vad man ska göra idag då...
Har ingen aning...
Känner att ögonlocken blir allt tyngre..
Ska jag testa att inte ställa en klocka och kolla när jag vaknar??
Hmm... Låter frestande... Ingen som saknar mig liks...
Får se vad man gör...

Neh, nu ska man plutta runt lite på nätet innan man tippar omkull och tittar i tacket, inte för att jag tror att jag behöver titta så länge..!
John Blund har nog redan varit här..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0