Karlar!?

-::GÄSP::-

Jojjemen, nu har man fått sova ut..!
GÖÖÖÖÖTT!
Orkar inte städa, tar de imorgon, de är juh helg..!
Hehe..!

Sitter och ser på nå sjukt, nån mupp har många fruar och så fort de inte kan ge honom fler barn så skiljer han sig med dem..!
Karlar!?
Även fast de finns en typ av religion i de, men de måste juh finnas nån känsla mellan dem?
Aja, är för trött för att tänka på saken...
Hehe..!

Då ska man snart börja med sista natten, dessa nätter har gått väldigt snabbt..!
Inatt är de fisksoppa och smulpaj, men  jag funderar på att göra pannacotta eller vad rackarns de heter..!
:P

Har vunnit på tradera..!
De trodde jag inte, ett skambud var de..!
Men men, nu har jag ett lim..!
:P

Ska försöka hålla mig därifårn nu..!

Neeeh..!
Ska tippa omkull innan de är dags för mat..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0