Vill börja nuuuuu!

Då var man snart halvvägs in på denna natt...
Känns som om de vore min första...
Som vanligt är man dagavild... Tur att de finns almenackor..!
:P

Svampstuvning och luftlätta kakor har man gjort..
Lyckades bränna alla fingrar på vänster handen, fråga mig inte hur jag lyckas med de jämt och ständigt..!
Hamtidamti säger jag bara..!

Då var de lördag... Veckan har gått fort...
I veckan ska jag sätta mig ner och pyssla nån kväll, får se om jag har de som krävs eller om man är alldelens för noga...
Vill börja nuuuuu!
Men de har man inte tid med... Hinner nog bara stöka fram så ska allt bort...

Mmm...
Känner mig lite pratsugen, hoppas att nån larmar snart, så får man prata av sig en stund..
;P

Neh, nu ska jag ta tag i tvättstugan..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0