Aja...

Karl har hittat hem igen..!
Vad var de jag sa...
:P
Aja...
Båda har humör och bägge är envisa, men de är en extra krydda, annars skulle de vara tråkigt..!
Hahahahaha..!
Han hann hem precis till maten...

Vad mer har man gjort..?
Legat och pillat naveln, gått med hundarna och sen har man bara varit...
Gjort hårinpackning och ansiksmask, Fredrik kan inte sluta sniffa på mig...

Imorgon går man på igen...
Tre hela nätter sen är de städ som nalkas..!
Ska in på fredag och fira lill-syrran, som bara blir äldre...
Slog in mina paket igår, så nu ska man bara se till att komma ihåg dem..!
:D

Neh, nu ska jag tippa omkull och hålla om gubben min..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0