Mohahahahahahaaaaa!

Snart ska man göra sig klar för att bege sig mot skogarna...
Fredrik ska med bilen till Nyåker tidigt imorgon, så de var lika bra att fara dit nu, får se om man far förbi fhalgrens på vägen dit...

Drömde att de hade ändrat matschemat på jobbet...
Jag skulle göra kotunga och katt-tunga...
Kotungan fanns "urskuren", men katt-tungan skulle jag ta ut själv, fick inte tag i Tobbe...
Inte för att jag skulle göra de om jag hade hittat honom, men jag var smart och tog modelera..!
Mohahahahahaaaaa..!
De var mest personalen som åt den ändå..!
Hehe..!
Neh, huvva..!
Jobbigt har man haft de inatt..!
Men man vaknar då utvilad..!
Hehe..!

Fick upp gardinerna...
Kolla:



Jah... Man kanske skulle ha tänt lampan, men är juh inga färger som ska synas...
Fredrik är nöjd, vilket oroar mig...
Han har juh en smak som är utom denna värld...
De kan sumeras med denna:



Ser ni vad han kommer hem med om han får sin vilja genom..?
Lite mormor´s-smak....
Hahahahahahahahaha..!

Jah, åter till gardinerna....
Vet i rackarns om hjärt-gardinerna, ser lite kallt ut, men de kanske bara är en vana sak...
Får då hänga uppe tillsvidare...
Gjorde inte presenterna, de får vänta tills på torsdag..!

Vill ni se nå sött som jag kom hem med när jag fick välja?



(Ronja=Mitt val)

Om ni tittar riktigt noga så ser ni Blaze också..!
:P
Vi vaknade tidigt och bäddade ner oss i soffan och glodde på dumburken..!

Neh, nu ska man göra sig klar för avfärd..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0