Orkade inte alls bry mig..!

Jah!
Vaken och redo för denna dag..!
Solen tittar fram så jag ser fram emot en promenix med vovvarna...!
GÖTT!
Sen vet man inte vad man ska göra... Nått blir de väl...

Har fortfarande inte kommit över Avatar... Mycket bra... Hade inte så stora förväntningar, men även om man hade haft de så skulle den left upp till de..!
Sen fick man ÄNTLIGEN sin sallad från Donken..!
MMmmmm!
Gaaaaahhhh!
Gott gott gott..!
Köpte lite på rean igår... Fanns nå smink-paket på kaphal, var tre färger som man vart sugen på, halva rea-priset så den fick föja med hem... Liksom två par strupbyxor...
Sen blev de inge mer...
Joh, trådgardiner... Får se om de kommer upp... 50 kronor, så kan man väl satsa..?
Fredrik den MUPPEN hittade en jacka..!
Han passar rackarns i alla jackor han prövar...
Spelar ingen roll om man ber honom pröva en skabbig en, han gör så att den blir snygg..!
Ååå..!
Tänk om man hade de så..!
Men men...

Hade ingen bra dag igår..!
Hittade inga kläder jag ville ha på mig då jag skulle göra mig klar, sen var håret som en kvast (jah, jag vet... Brukar vara så...) och allt var bara bläääää!
Så är de när man är trött och stessad, om jag hade fått bestämma så skulle jag bara krya under täcket och stanna där... Men då hade juh Fredrik sett fram emot att fara på  bio...
Mmm, man hade de mysigt då man väl kom iväg... Men man undvek allt vad speglar var..!
Orkade inte alls bry mig..!
Ibland förstår man inte vad han ser i mig...
Aja..!
Nått måste de vara..! Min fina humor kanske... Eller mitt bi-liknande humör..!
Hahahaha..!

Neh, ta på sig nå kläder och kolla om hundarna vill traska...

// Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0