Tagen på bar gärning..!

Är i Baggård nu... For efter maten, ska juh liks lämna karln, blir nog hit och sova imorgon...
Får se om de går bättre..!
Hehe..!

Vet ni vad jag upptäckte..?
Att han läser min blogg..!
Överst står de:
www.ratemma.blogg.se
Under de står de:
www.ratemma.blogg.com

Haha... Stackarn, de är svårt att skillja på com och se..!
Hehehehe..!

Neh, nu var de juh inte de jag blev faschinerad över...
Han som säger att han aldrig läser..!
Den lilla muppen..!
Tagen på bar gärning..!
Mohahahahaaaaa..!
Visst får han läsa, men då kan han juh erkänna de...

Jah, nu vet man att man inte ska skriva allt man planerar att göra med honom..!
Hehe..!

Neh..!
Fiskgratäng var de..!
Är inte så förtjust i den..!
Luktar fick hela natten och de är så många pannor som man ska hålla reda på...
Eh, tur är så brukar de gå vägen, nu ska man kanske inte ta ut segern i förskott..!
Hehe..!
Måste komma ihåg att kola pären till imorgon..!
Palten ska juh knådas då..!
:D

Neh, nu ska jag gå och reta karln..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0