Smart va?

Ååå!
Jag håller på att bli GALEN!
Har inte sovit nå inatt..!
Fredrik har ställt klockan så att jag kommer mig upp i tid (vill juh inte sova bort hela semestern!) och då kunde jag verkligen inte slappna utav...
Har mest legat och små tänkt, kanske slocknat kortare stunder...
Iorförsig så ringer klockan inte förrän om en timma, men jag ORKADE inte ligga kvar!
Varje gång man blundar så ser man VED!
Den där rackarns högen hånar mig!
BLÖH!
Tänkte vara smart och läsa boken så att man kommer på bättre tänkar...
Läste ut den, men de hjälpte då inte...
När jag väl slocknade drömde jag om en 100 åring som stod och klyvde på..!
Hahahahaha..!

Aja..! Nu har man en ny bok som ska läsas...
De känns lite kul...
Den är inte lika tjock som denna var...

Neh, man kanske ska gå ut och börja?
Kanske inte slå igång maskinen, grannarna får sova, men man kan juh bära fram stockarna så de blir lättare för en sen...
Smart va?

Sen får man se vad som händer idag...
Vill förbi lägenheten, helst sova där inatt...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0