:D

Tisdag den åttonde juni..!
JUNI!?
Huvva vad månaderna går fort..!
Snart är de en månad kvar till semester!
:P
Jag går den 19 jili och då har jag 5½ vecka!
Yeeeeeeh!
:D
Fast jobbar man natt så har man juh semester varje gång man går av..!
Hehe..

Mmm.. Dagen har jag laggt upp som sådan:
Skicka iväg Fredrik till skogarna
Promenera med vovvarna
Läsa

Måste juh läsa ut boken innan jag börjar med nästa..!
:D

Sen får man se om man sätter sig med skräpande...
Men de vet i rackarns...
Har inte känslan, mycket roligare att scrappa då man har den...
Men sen är de juh bra att avvakta så man inte blir less..!

Neh!
Nu ska man surfa vidare sen får man klä sig..!
Fick sova igen mig i natt, även fast man somnade rätt så sent, eller man ska väl säga tidigt...

Blupp blupp!


// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0