Då var midsommarafton över.. Fort har de...

Då var midsommarafton över.. Fort har de gått.. Snart har man avverkat halva detta pass och halva denna arbetshelg.. Inte illa va? Att tiden ska gå så fort.. Man hinner inte ens blinka.. Midsommarfirarna, iallafall här i Gräsmyr, har fått njuta av en eller fler skvättar regn.. Nu är de alldelens mörkt ute, man får riktiga höstkänslor.. Speciellt då Ett päron till farsan firar jul har gått i bakgrunden då man har duttat på.. Hehe.. Märks att man skickar gratis sms.. Måste ju avverka dem medans man kan.. Hehe.. Ja, idag är de tillbaka till vardagen.. Sova, vakna, äta och vänta på att få fara och jobba.. Jag var sugen på att ta med mig hundarna så man har sällskap imorgon, men de har de nog de trevligare i Baggård.. De var då mysigt igår.. Lite fotboll medans grillen gjorde sitt jobb.. Jag fick visa mina bristande kunskaper i nicka, kasta och sparka.. Tur att man är tjej.. Haha.. Ne, men trevligt var de.. Gott med.. Att köttet ska bli så mumma då de är grillat..? Tråkigt nog så fick man inte slappna utav helt.. Men men.. Midsommardagen 2010.. Kan inte fatta de.. Nu ska de vara sommar på riktigt..? Ja, nu är de bara att solen kommer.. Fast de får gärna regna en dag nu i veckan.. Ska på IKEA.. Fredrik är sugen på en utflykt.. Jag med för den delen.. Hehe..! Ne, har kommit upp i 11 sms nu, bäst att tacka för mig och bege mig till tvättstugan.. // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0