Dagens skörd:



Inte den bästa bilden, men jag orkade bara inte försöka, suttit som en krok och klippt ut bokstäverna..!
Hehe..!
Man ser väldigt dåligt...
Men de står: "Var är Blaze?
Ville ha vars, men orkade inte klippa ut ett S..!
Hahahaha!
Småpill!



Sen är de massvis med blommor...



Här ser man guldprickarna jag har pluttat ut på blommorna, de vita små blommorna runt bilden och delar sidan är ett band...
Mycket sött, tycker jag iallafall, börjar få slut på de, så de blir till att köpa mer (bandet)..!
Som tur är så blev de blommor kvar..!
Hehe..!
Köpte juh massvis senst..!
:P

Jah..?
Nu då?
Vill inte gå nån längre sväng med vovvarna, de blåser och regnar stundvis...
De är inte så stora fantaster av regn, inte jag för den delen heller..!
Hehe..!

Neh..
Får se om man lägger sig och ser på TV, ska kolla på tv.nu, är de inget värt att se ska jag nog börja med den nya boken..!
FLYKTEN..! Huvva vad man kommer att drömma..!
Tragiskt nog så drömmer jag alltid att jag är fast i ett koncentrationsläger då jag har sett nån sådan film...
Slutar alltid med att jag dör...
Huvva..!

**GÄSP**
Om man nu inte drömmer nu med en gång..!

Neh, ska stöka undan och kolla om man ska ta sig nån frukost/middag...
Hmm...
Hårdbröd?
Låter väl gott..!
:P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0