Emma smart ibland!

Ohohooo så gött man har sovit!
:D
Emma gillar!
:P

Jah, typiskt nog så har de spärrat blogg.se på jobbet...
Varför fattar jag inte..!
Aja..!

Nattens äventyr...
Skink och pasta soppa, städ och pensionärer...
Så kan man utvärdera saker och ting..!
Hehe..!
Neh, de var skönt att vara i farten igen...
Var smart att koka risgrynsgröten tills kolpuddingen tills ikväll..!
Emma smart ibland!
:D

Igår kom min underbara älskling förbi, så man fick rå om honom rätt så länge, dock så var hundarna i Baggård...
Men de var mysigt iallafall!
Blev snitzel, potatis och bea..!
Mmmmmm!
De var då skönt att få träffa honom, nu kan jag överleva dessa kvarvarande nätter och möte..!
Typiskt nog så var fimlen JÄTTE bra, så de blir att försöka ragga med någon att se..!
Nån sugen?

Ååå!
Vill inte ha möte imorgon..!
Vill sova!
:(
Men har bestämt mig för att komma hem och sova...
De skilljer bara ca 45 minuters sömn...
Sen sover jag nog bättre här än vad jag gör där..!
Gillar inte riktigt att ha möte då man jobbar...
Bättre att de flyttas till antingen då man går på eller går av...
Men de gick inte ihop för dagarna, men jag försökte iallafall..!
Hehe..!

Neeeeeh!
Fotboll!!!
Måste skynda mig att byta!
Jag kan juh bli intresserad!
;P

Nu ska man ta de lungt och bara njuta av dagen..!
Tagit fram en bagette som ska in i ugnen, så de blir nog att leka Subway, om man inte nöjer sig med Frukostbröd och ost...

Tjingeling!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0