...

Ho ho ho, så trött man är..!
Brinner av för de minsta lilla, så Fredrik har de inte lätt...
Men men, tycker han att de blir för jobbigt så får han fara till Baggård..!
Hehe..!
Så de så..!

Underbar dag!
Dock inte så mycket shoppande...
Hade bara 400 kr med mig och jag hittade ingen bankomat, har samma kort som jag fick då jag började sommarjobba, så de går bara att ta ut vid bankomat-automater...
Men men!
Skulle jag hitta nå speciellt så hade jag juh Fredrik...
;P

Inne på IKEA köpte jag en lyckta och ljus, tror att de gick på ca 48 eller 58 kronor..
Inne på Birsta så blev de lite saker på Panduro...
Har exakt 30 kronor i små mynt, så de gick på 370 kronor...
Billigt och bra!
:D

Nu ska man tippa omkull och slappna utav, hoppas att man lugnar sig, vill juh hålla om min goding inatt!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0