Meep meep!

Magen är öm av all god mat!
Blev Levar hotell!
Mmm!
Rödspätta med pommes!
Mmmmmm!
Gott!
Sen for vi en vända runt Nordmaling innan vi hamnade i Olovfors, var på glass jakt, men de hade inge, så vi slutade på blåkiosken med en våffla i handen!
Mmmmmmmmmmm!
:D

Hudarna var så DUKTIGA!
Sa inget då vi for och INGET då vi kom hem igen!
Mina söta små saker..!
Man oroar sig i onödan, de är juh så duktiga!

Behövde inte städa, pappa stannade i hallen och Magnus rökte utomhus, men de är skönt att fått dammsuga...
Nu väntar man inte på att tussarna ska attakera en..!
Hehe..!
Så farligt var de inte...
Men de syns så väl då man har en mörk soffa och en vit hund..!
Hehe..!

Neh, Fredrik for till Baggård, hoppas att han kan spela lite och slappna utav, kommer hem ikväll...
Ska försöka hålla mig vaken, trött som rackarns nu...
Min plan är att läsa lite sen en promenad med de fyrbetna, så att rödspättan får jobba lite..!
Hahahaha..!

Solen skiner så fint, men de blåser lite..!
Hur i rackarns kan kvinnor se så vackra ut i cabb?!
Mitt hår stod då åt alla håll..
Iallafall luggen, tur att man inte hade utsläppt!

Men men!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0