NU VILL JAG FARA! Är less på att sitta o...

NU VILL JAG FARA! Är less på att sitta och slöa.. Har plockat i ordning saker och ting om de bär av till IKEA imorn.. Lagt fram kläder och ställt fram tvättkorgen så att man snubblar på den då man kommer in genom dörren.. Hehe, lyckas nog ramla på den i morgon, återstår att se.. Ja, kan klockan ticka på.. Ca 1 timma kvar tills de bär utav.. Tror ni att de kollar konstigt på en om man kommer nu? Hahahaha..! I natt blir de nog fisksoppa.. Om de finns morötter, annars gör jag en fiskgryta.. Så de så.. Men men.. Dammråttorna, eller Ronja-klonorna som de har fått byta namn till, är väck.. För tillfället iallafall.. Skulle inte förvåna mig att man möter en då man kommer hem.. Då blir jag kinkig..! Rackarns att man såg veckans avsnitt åt top model, annars hade man nå att glo på nu.. Aja, får bläddra vidare.. :-) // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0