;P

I´m alive!
:D

Jag överlevde mitt möte med den fruktade "kammen"!
Blöööh!
Tyckte att hon pillade på som om de vore ingen morgondag, men jag lever fortfarande!
;P

Fattar inte varför man bokar tider då man inte får komma in förrän 35 minuter efter den tid man hade?
Varför inte bara köra dropp in...
Lite smått drygt att vänta, tänk om man skulle passa på att gå på rasten?
Tänk om man skulle fara någonstans?!

Neh, nog förstår jag att de har fullt upp, men de är jobbigt att sitta och plågas...
Jag är en sådan som vill rycka påstret fort och inte små dra ut på de hela!

Men men..!
Efter mitt lilla möte så fick man sig en sallad...
Fick och fick...
Köpte jag mig en sallad, fick sällskap av en filur och hennes lilla söta pojke!
Så man hade då lunch underhållningen fixad!
;P

Nu ska man snart parkera sig på balkonen och fortsätta i min bok...
Nu har jag den här så nu kan jag säga ved den heter till 100%..!
14 år till salu - En skakande svensk historia
Visst låter den bra?
Förra boken jag läste blev de våldtäkt med ölflaska i bilden, denna bok är de våldtäkt med vinflaska...
Jag säger bara AJ!
Jag ska inte klaga nå mera om min lilla cellprovtagning...

Neh, farma sen ut i solen..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0