Roligt..?

Hemma efter en UNDERBAR dag!
Var lite slut, men de gick till sig efter många om och men...

Fredrik kollade bara på mobiler, liiiite beslutsångest, men jag hoppas att han bestämmer sig snart..!
:P

Själv så blev de nada...
Tror jag iallafall...
Neh..!
Nu ljög jag...
Jag köpte en bok, dock har jag inte läst ut 14 år till salu, men de kommer nog gå fort då man får tid att läsa...
Köpte Flykten på Ö&B...
Den ska handla om två som rymmer från ett koncetrationsläger...
Ännu en till sann historia...
Ska bli intressant...
Men man vet juh att de slutade bra, han lever juh, annars skulle han inte skriva boken..!
Hahahaha, dock så kanske resan dit inte var den allra bästa...
Att människor kan göra sånt?!
De värsta är dem som förnekar förintelsen..!
Muppar är de hela bunten!
Ni kanske har märkt att man är liiite smått intresserad av förintelsen, tycker att de är bra att man inte glömmer, då är de lätt att de sker igen..

Men men, nu till nå roligare...
Jah, vad de nu ska vara..?
Hmm...
Roligt..?
Köpte biljetter till A-team idag tills på onsdagens premiär...
Minns att man följde med den serien då den gick då man var liten, dock så kan jag inte förklara vad den handlar om..!
Jag tyckte om Mr.T, han var såååå söt..!
Illa va?!
;P

Med andra ord så ska man in på onsdag...
Härligt!
:D

Neh, nu ska man tippa omkull på karlns mage, eller han sitter och små skrattar åt nå på kanal fem, så man kan sitta här en stund, annars så guppar man..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0