Sparsamma Emma!

Sminket borta, men hade sån j*vla m*ns v*rk så de blev ingen lång promenix..!
Funkade juh med wiskey igår, så man kanske ska ta sig några huttar..!
Hahahahahaha!
Neeeh..!
Bädda ner mig med mina små trötta älsklingar och längta tills våran sista älskling ska komma hem...
Har mina aningar att han kommer inatt, men huvudsaken man får ligga och bubbla på brevid hans bröst så är jag nöjd..!
:P

Sitter och kollar på bilar..!
Känns som om de vore bra att ha en till bil nu när man inte kommer ha Maria att låna av då pärlan är på lagning...
Har hittat en modell som jag är sugen på..!
:D
Ska jag avslöja de?
Neeeeeh!
Ska bygga upp spänningen..!
:P
Eftersom vi kommer att ha den som "andra bil" så tycker jag att de kan lika gärna vara en mini bil..!
Och sen är jag inte beredd på att lägga en förmögenhet på den...
Vill inte låna pengar, kommer nog med ränkningar som de är nu...
Man ska kunna spara ihop till den..!
:D
Så vi får se vad som händer och fötter efter semestern..!
Om de nu blir GeKås...
Fredrik har ännu inte bokat stuga, så de får bli som de blir...
Har några penning där som kan kunna läggas på bilen, kan juh inte spendera ALLT på Gekås..!
Hahaha, nog kan jag de..!
Hehe..!
Neh, de är bra att ha så att man inte behöver snåla där..!

Sen tror jag att man blir mer sparsam då man har nå att spara till... Brukar få ihop de rätt så fort..!
:D

Neh, nu ska man tippa omkull

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0