Testade att dammsuga av Ronja!

Fick mig ett ryck!
Fångat kloner, diskat, duschat och prommenerat...
Nu är hundarna utslagna, de är inte så rörliga då Fredrik inte är hemma..!
Man får kämpa för att få dem att leka med en..!
Hahaha, men de är skönt att ha slö-mysiga-hundar som bara vill kela..!
;P
 
Testade att dammsuga av Ronja..!
Hon tyckte de var sköööööööönt, jag som trodde hon var rädd för dammsugaren, men icket..!
Hon blev så fluffig och fin, sen kanske man fick bort lite hår, så man vet vad man ska passa på att göra när dammsugaren är framme...
Inte illa...

Neh neh...
Ska man orka sätta sig och scräpa..?
Fick nyss höra att Fredrik kommer hem i kväll, eller man ska väl säga inatt...
ovanligt va?
Han har faktiskt överraskat en att komma hem lite tidigare, men de är sällan...
Aja, huvudsaken han får saker gjort och att han inte stressar...
Bättre att han ta de pö om pö så att han orkar...
Skulle inte vilja vara i hans skor just nu...

Har inte fattat nå än...
Gick förbi graven idag då jag var ute...
Känns lite fel att hon ligger där...
Men men...

De blev ingen djuaffär, får se om man ta de i Umeå, intalade mig själv att de har fler färger där, men de vet i rackarns..!

Åh, snart får man lön..!
Dock så menas de att räkningarna ska betalas...
Har så rackarns många denna månad..!
Hyra, intenet, Ronja (försäkringen) och strömmen...
De är dem som har kommit, kan juh dyka upp fler...
Tragiskt nog...

Men men..!
Nu ska man gå in i köket och kolla om de kliar i fingrarna att ta fram sakerna...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0