Yeeeeeh!

Hemma efter en låååång dag på stan..!
Eller, är i Baggård, men de är juh hemma ibland...
Fötterna värker..!
Huvva..!
Vara en timma innan ens affärerna är öppna är TRÅKIGT!
Men men..!
Jag stog inne i bankomat-rummet (på vägen till SF) och läste Bil och bostad i 20 minuter..!
Hahaha, tur att de bara var en rackare som kom in och skulle ta ut pengar..!

Som tur var så öppnade Bokia 9.30 så behövde bara gå i ca tio minuter innan man fick stå och hänga där en halvtimma..!
Hahahaha!
De fick möda för besväret...
Hela 178 kr..!
;P
Blev stämplar..!
En för 79, många olika bokstäver, den andra för 99 de var en blandning, man fick med stämpeldynor...
Stog och räknade så att jag skulle tjäna på den..!
Eftersom liknande stämpel man fick med kostade 79, stora stämpeldynan runt 25, de två små runt 29 och stämpelklossen 25!
Ser ni!
Jag tjänade på de..!
Sen var jag smart att kolla runt innan jag gick tillbaka och köpte...
På de andra stället de hade stämpel-blandningen så gick den på 30 kr mer..!
Aha..!
:D
Blev ett stämpel-set på Konstnärs shoppen med!
Älgar kan alltid vara bra att ha..!
52-50%, rena fyndet!
Annars blev de bara en trosa och mat...

Nu väntar man på några filurer ska dyka upp innan man kan fara...
Har tvättat av bilen som snabbast...
Nu syns de inte att Fredrik höll på att köra fast..!

Neh..!
Ska traska..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0