Blommor och bin...

Mmm..!
Vad kan man säga..?
Ett riktigt pappa-hej vart de..!
:P
Kanske tre minuter i lägenheten, sen får vi på La casa Mia..!
MMmmm..!
Ost och skink pirog..!
Hade inte ätit nå idag, så den var SUPER god..!
:D

Alltid kul med besök...
Hur än korta de är...
Men skönt att man inte gjorde så mycket, endast bäddat sängen..!
Hehe!

Fick mitt paket från Panduro...
Man blir lika besviken varje gång...
Inte för att de blev fel... Men alla saker är så pyttesmå så att de bir inte mycket...
Sen drar de juh ihop sig då allt kostar sin tjuga eller två..!
Hehe..!
Så jag hade min lilla verkstad innan de kom..!
Fredrik hjälpte till och plyttade ut pärlorna på sin rätta plats...
Alltid kul att se han koncentrera sig..!
;P
Liiiite gay-varning då han pillar på rosa pärlor..!
Hahahahaha!
:D
Men han var duktig..!

Köpte ett hemligt paket, fick mycket smarrigt, men även lite rat...
Men är rätt så nöjd med den med..
Lisa får då lite pyssel...
Men jag fick då behålla hälften..!
:D

Nu väntar jag på mitt paket från PYHOBBY...
Hoppas att de skickar på torsdag...
Tror inte de hade hunnit få in pengarna i tisdags...
Man skulle betala i förväg och de tar längre tid med autogiro...
Håller mina tummar...
Men de var typ bara papper jag beställde och de har jag juh så jag kan dona på..
De var värre att vara utan pärlor och annat smarrigt..!

Men fick ihop två kollage idag iallafall..!

När vi hade kommit hem och jag höll på att byta om så frågade Fredrik om vi skulle på bio..
Rackarns..!
Jag var så sugen, men de fanns bara 22 platser kvar, dvs bara typ främre raden så de fick bli en myskväll istället..!
Kanske lika skönt de..!

Nu ska man snart fortsätta byta om och sen tippa omkull på min lilla kurrande mage...
Finns de  nå mysigare?
Perfekt med divane soffa..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0