DE HAR INTE JAG!

Jah, vaken och redo för dagen...
Idag är jag nog inne, de är ju vinter igen ute..!
:(
Men nå små promenixer med vovvarna blir de nog...

Gårdagen...
Jah...
den började väl bra..!
Kom mig upp då klockan ringde 12...
Var snabb och göra mig klar...
Satte mig i bilen och kom på att jag inte hade dragigt ut motorvärmarkabeln, stolt att jag kom på de så gick jag och drog ut...
När jag då satte mig i bilen tyckte jag att de var nå som inte stämde...
Jag hade satt mig i passargerarsätet..!
Och jag kunde juh inte gå ur bilen då förrän gubben som hade kommit promenerandes hade försvunnit bakom fasaden..!
Tyckte att de skulle bli liiite för pinsamt..!
:P

När jag väl hade hämtat Fredrik så säger han att han inte hade tandläkaren och de inte fanns nå att se på bio..!
Vi hade juh sett allt som går...
Ååå, då drömde jag mig bort till sängen..!
:D

Sen var de de vanliga stan, Obs och Maxi...
Mamma och Lisa följde med på Obs...
Sen for man hemmåt..!
Inte illa va?

Tiimari höll sig fortfarande vid liv, så de blev några band där...
Sen när jag kom hem så beställde jag mer..!
Ååå..!
Men 153kr var juh inte så mycket..!
Man fick juh däremot mycket för pengarna..!
:P
Man kan alltid twista och vända de till sin fördel..!
;P
Fredrik skämtade hela tiden igår...
Var Lyxfällan och hon som var med hade ett köpberoende..!
:(
DE HAR INTE JAG!
Jag vet vad jag har att bränna på saker och ting..!
Jag har en gräns på kontot att jag tar inte ut om jag kommer under den..!
Och den har då ökat..!
Muppar!
Nu blev jag kinkig..
Uh!
Neh, nu är de bra igen!
:P

Ska dona på på nätet innan jag sätter mig och skräpar..

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0