Emma vs. Tvättbjörn

Varför stiger man upp 06.35 om man inte behöver?!

Jag tror att jag är knäpp!
Men de är väl inget ovanligt med de..!

Vaknade av att jag drömde att jag skulle strypa en tvättbjörn...
Mamma hade tydligen tvättbjörnar under hust som smet in...
Daniel hade fångat en och jag skulle strypa den medans han letade efter en till...
Ville absolut inte strypa den men då blev jag övertalad och då jag började så gav den ifrån sig ett sådant skri så jag släpte den och tydligen vaknade jag..!
Så om de vore jag vs. den så skulle den nog ha vunnit, den såg arg ut då den landade på marken, tur att man vaknade..!

Man drömmer då konstiga saker..!

Hmm... Vad ska dagen bjuda på då?
Ska sätta mig och skräpa en stund och sen får man se...
Orkar inte följa med till Baggård...
Får se om man gör de imorgon... Fredrik har slepat in saker som jag vill se..!
House bland annat..!
:D
Och den dräggeltimman vill man juh inte missa..!
;P

Men de blir väl promenader...
Sen ska man komma ihåg att laga mat...
Fläskfile, bea och nå annorlunda pommes ska de bli...

Åh, glömt att skriva att jag har ökat mina vuxen-poäng!
Yeeeeeeh!
Nu drar de 600 kr varje månad...
:D
Vet inte vad jag ska spara till, men jag ska nog glömma bort de tills de verkligen behövs..!

Neh, ska tippa omkull och hålla om min älskling en stund..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0