GÖTT!

Mysigt hade vi med våran TV-kväll!
:D
Inte dumt, inte dumt alls..!

Jah, ny dag...
Nya tag...
Vad nu de ska vara..?

Alldelens öm i armarna, de så kallade "runkmusklerna", men så är de väl då man har gått och burit en söt sak..!
;P
Kanske ska vara barnvakt fler gånger, ett riktigt träningspass..!
;D

Idag ska pappa dyka upp... När nu de blir...
Han sa vid fem tiden, men känner jag han rätt så kan han vara här när som helst!
Så, ska bädda och diska de få sakerna vi har på diskbänken och mer tänker jag inte göra...
En dammråtta här och där får de leva med, de bits juh inte..!
:P
Sen blir de väl de vanliga, promenader med mina två damer och kanske lite pyssel...
Fredrik har brummat iväg till Baggård, hade lite pyssel han med...

Neh, ska väl sätta igång med de jordiska...

Imorgon är de ÄNTLIGEN jobb!
Gött!
:D
Oj... Måste sätta mig med semester ansökan..!
Kanske ska lägga fram den så man kommer ihåg..?

Jaja, nu ska jag pricka omkring på nätet sen går startskottet..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0