Gu´va jag svamlar..

Qoqeliquuu klocan var sju då jag slog upp ögonen..!
Vad i rackarns?!
Jag som kan få sova ut!
Men men, har ducshat och är redo för dagen har att erbjuda..!
Idag ska de bli Umeå...
Antingen är vi bort bjuda på middag eller så blir de bio...
Umeå blir de iallafall..!
:P

Får se vad man kommer hem med...
Låg igår då jag inte kunde somna och funderade om man skulle köpa jeans..?
Är inte den "typen", men de skulle väl inte skada att äga ett par..?
Hmm...
Känner jag mig själv rätt så kommer de nog ligga och skräpa längst ner i garderoben..!
Hehe..!
Som men alla färgglada toppar man intalar sig själv att man kommer att ha..!
;P

Plus grader var de då!
Hela 2.1 då jag tittade för en timma sen..!
GÖTT!
Snön har farit från fönstret så nu ska de väl inte vara så långt bort..

Måndag?!
Redan och bara?!
Man är som klyven...
Halva hjärnan säger att de har gått fort och den andra delen påstår att de har gått sakta...
Man tycker juh att de ska ta ut varann, men inte min hjärna!
:P

Gu´vad jag svamlar...
Så är de då man är uppe den här tiden..!
Skönt att vara nattare, får sova hur länge man vill!
:D
Minns vilken kommentar man fick från mamma då man hade sovit till 11.30 på en ledig dag då man jobbade dag...
De får man då inte nu..!
Hahahahahaha!
Bra att ha nå att skylla på!
;D

Neh, nu ska jag sluta svamla och dutta på här...
Ta mig nå hårdbröd och lyssna på Rix morgon zoo...
Saknar Titti och Gert, nog för att Gert kommer in på slutet, men de är ändå inte samma sak...
Gillar inte Sofia och Ola är bara konstig...
Men som tur är så har Titti fått en bättre tid..!
:D

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0