Kanske blir de det!

Nu så..!
Då är man uppe!
Fredrik ville ha med mig till Baggård idag, men då skulle han nog inte ha stigit upp så tidigt..!
Hehe..!
Hemma dag för Emma och vovvarna fick de bli..!
Ska dona på med skräpandet och sen blir de nog ett antal promenader..!
Härligt!
Solen lyser, vet i rackarns om de är kallt eller varmt... Men de lär väl visa sig..!
Förmodligen!

Lillan ligger och snarkar på sin kuddhög, Ronja ligger och kollar på en smula på rumsbordet och själv så sitter man här och ratar sig!

Fick juh hem ett paket igår..!
Nu har jag nog papper så de räcker..!
Men med mig vet man aldrig..!
Har hittat en till sida där de är gratis frakt, när de får hem lim så ska jag beställa..!
Billigare att köpa där än att gå på tradera och affärerna..!
:D
Bättre sent än aldrig att lista de ut!
;P

Fick en påminnlese om klassåterträffen igår...
Är halft sugen, om man fick ta med sig nån...
Är inte riktigt den som minglar i 6 timmar..!
Hehe..!
Nje, som de känns nu så stannar jag hemma...
Ska fråga nå filurer om de har ändrat sig, då kan jag oxå göra de..!
;)

Hmm... Om man ska sätta igång...

Undrar vad man ska äta idag..?
Igår blev de kycklinggryta ala Emma..
Fredrik har beställt fiskpinnar, potatis och äggröra... Skönt med lite enklare..!
Kanske blir de det..!
:D


// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0