Kanske ska ta med mig mamma..!

Voppidoo
Nu väntar man på att få hänga tvätt sen nalkas sängen..!
Klockan kommer att plina 12 och då är de bara att stiga upp..!
Blöööh, men de ska bli skoj att shoppa..!
:P
Som om man inte har gjort de nog..!
Hehe..!

Natten gick undan, arbetspassen bara for, känns som om man nyss gick på och nu så går man av..!
Hmm...
Ska de verkligen vara så?
Har bokat in utvecklingssamtal med chefen på måndag...
Får se om jag fick tiden..!
Hehe..!
Kanske ska ta med mig mamma..!
:P

Neh, nu ska jag surfa lite granna!

Inga våfflor för mig idag..!
:(
Får se om man gör några tunnpannkakor imorgon...
Fredrik älskar juh sånt...
Dock så blir man fort mätt men lika fort hungrig...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0