Lördag...

Då är man uppdaterad på vad som händer och fötter på bygget..!
:P
Ni kanske märker att datorn funkar igen..!
;)

Åh, glömde juh berätt igår..!
Jag var så duktig och fylla på sköljmedel i koppen, hade vikt handdukar och då jag skulle bära bort dem så kände jag att de blev blött om benen..!
Jag hade tippat ut sköljmedlet och jag var alldelens blå och de började klia rätt så fort..!
Stog och funderade hur jag skulle göra..
Tvätta kjolen gick juh inte.. Man kan juh inte springa omkring i trosor..
Jag hoppade in i duschen för att få bort de hela..!
Tur är så är kjolen av ett matrial som torkar super fort, så den blev torr i svängarna...
Tur nog så kom de inget på tröjan, den skulle nog inte torka lika fort..!
Men strumplös blev man, men man överlevde..!
:P

Aja, de löste sig...
Dock var golvet i tvättstugan lika blå som jag och jag som hade nyss städat de..!
Hehe..!
Är man klumpig så är man..!

Kycklinggrytan är klar för avsmakning...
Den är go och rätt så lätt att göra..!
Kyckling ala King
Mmmm..!
;D

Jah, andra natten är snart inne på halvtid...
Hoppas att den gick lika fort som den gjorde igår..!
Återstår att se..!

Lördag...
Känns som om de vore en tisdag..!
Men men, man kommer väl till rätta så småning om..!
:P

Neh, nu ska man dona på...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0