Mina goa älsklingar!

Rackarns vad natten har gått undan..?
Snart en timma kvar tills halvvägs..!
:P

Fick en underbar överraskning då de plingade på dörren igår...
Då jag öppnade sprang två glada hundar in..!
:D
Så en myskväll fick man... Hann till och med att städa, så jag har bara tvätten som ska göras på morgoen..!
:P
Härligt härligt..!
Mina goa älsklinar!
Att man kan sakna dem så mycket..?

Nu känner jag peppen för att bli ledig!
Inte för att man har så mycket för sig, men ändå..!
Umeå idag och sen återstår de att se vad som sker...
Funderar på att bjuda Fredrik på grillbuffe på La casa mia i helgen, men de får man se vad de blir med den saken..!

Hmm..!
Neh, här har man inte riktigt tid att sitta..!
Har bakat franskor och en syltkaka...
Ska se om man kan ta tvättstugan...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0