Morr..!

Dagen började inge bra...
Vaknade då Fredrik for, illa då han far för att jag ska få sova ut och så vaknar man...
Sen tog han vovvarna?!
Varför?!
Så vad ska man göra idag då??
Pilla navlen?!
Ååå!
Morr!
Jag som hade planerat en promenad dag om de skulle bli fint, vliket de verkar bli...
Aja...

Orkar inte dra fram skräpet, eller joh de gör man väl, men ibland får man så ont i huvet då man ska pilla på så de är onödigt...
Har gjort 22 kollage..!
Ett album fram och bak sida, men jag tror att man bara ska ha framsida, och börjat på ett...
Har fram och baksida tills vi har varit i Ullared, kolla om de har album där, de är juh SVIN dyra..!
Man ska inte vara dum...!
Hehe..!

Neh, nu ska jag rata mig på nätet och kolla vad man ska hitta på..!
Nått borde de finnas..?
Ringa och tracka Fredrik..!
Mohahahahahaaa!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0