Fredrik är en nyfiken sak..!

Vad håller jag på med?!
Jag var vaken och pigg runt halv sex i morse..!
Men jag lyckades hålla mig kvar i sängen tills nu...
Fredrik brummade iväg tidigt, roligt att se hur han smög, trodde väl att jag sov...
Hahahaha..!
Men men, får ta igen mig imorgon..!
Blir då inte att ta igen sig på onsdag... Då är de möte... Undrar om man kan chinga en stol av chefen igen, så slipper jag juh vara en trafikfara..!
Hahahaha..!
Får se... Tänker då skicka ett sms och kolla imorgon, eller jag kanske tar de på onsdag morgon...
:D

Dagen SKA då bara innehålla slappning..!
Fredrik kommer hem runt fyra tiden, då äter vi och sen far vi till Baggård runt halv sju tiden...
Sen lämnar jag han där..!
:/
Men nu är de juh bara tre nätter, inte lika drygt som fyra..!
Hahahaha..!
Sen är de juh möte, så hinner man inte känna av de så mycket..!
Fort så är de gjort och man är ledig igen..!Iveckan hoppas jag att jag kommer igång med skräpandet...
Kollade mailen och ena paketet har anlänt till Umeå, så den kommer väl imorgon..!
:D
Hoppas att de är en sak för mig..!

Igår vart de mååååånga promenader..!
Minst tre långa...
Man kom hem som ett par snögubbar, huvva vad de snöade..!
Andra gången så var traktorn här och skottade, Fredrik passade på att flytta på bilen..!
Vi var inte de ända som tänkte på de...
En volvo backade och en annan bil backade och tillslut så backade de in i varann..
Vem är de som står för skulden?
Visst är de den som är på väg ut från en parkeringsficka?
Inte den som, hur man säga de, inte är "parkerad"?
Jag tror då att de är silver bilen som backade ut som får stå för de hela, om nu inte bägge blir skylldiga...
Synd då de var rätt så nya fina bilar...
Så vi spenderade mycket tid i fönstret, för att de stod rätt så lände och disskuterade...
Rackarns att de inte var sommar, då skulle vi ha parkerat oss på balkongen..!
Heeh..!
Fredrik är en nyfiken sak..!

Neh..!

Nu ska man tippa omkull och pilla naveln..!


// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0