Så de så!

Gårdagen började inte så bra!
Klockan ringde och som man brukar så sätter man sig här för att vakna till...
Men jag kom inte ut!
Kom in på Apberget och MSN, kunde se första dm på facebook och att jag hade fått medelande, men inget mer!
Irreterad, men hade hoppet uppe att de skulle vara fixat då jag kom tillbaka från utvecklingssamtalet, som i övrigt var MYCKET trevligt!
De gör jag mer än gärna om!
Har kommit fram till att jag har en väldigt trevlig chef!
Återstår att se hur snäll hon är..!
Har inte fått veta om jag får semester då jag har sökt..!
Hehe..!
Håller tummarna att hon är väldigt snäll!
;D

Jah, traskade runt på Nordmaling både före och efter möte..
Mycket härligt att gå och bara rata sig!

Sen var de att sätta sig med detta h-vetet!
Efter många försök så kontaktade jag Tele2 och frågade om de hade störningar...
Men han jag pratade visste inte ens att Nordmaling existerade och lyssnade inte riktigt då jag sa att de låg mellan Umeå och Ö-vik...
Men men, tillslut så gav han upp och sa att de inte var några han kunde se.
Innan han skickade mig vidare till suport så försökte han sälja på mig abonumang efter abunumang, men den gubben gick jag inte på!
Håller mig till Halebop!
De är irreterande då man vet att pengar tickar, hade inte så mycket på kortet, måste tanka på...
Men efter många om och men fick jag prata med en annan filur..!
Han kändes kinkig, eller så har karln jag pratat med tidigare satt ribban högt, men han hjälpte juh inget!
Morr..!
Inte var de fel på modemet eller uppkoplingen!
De var juh fel på datorn!
MY AS!
Jah!
Då blev jag kinkig och tackade för hjälpen, stängde av datorn och la mig under täcket och försökte sova bort resten av dagen!
Men de gick inte så bra!
Fredrik kom hem så man fick många blöta pussar och sen bar de iväg till Umeå..!

Innan Umeå fick man ett inte så härligt brev från landsinget!
Har de redan gått två år?!
ÅÅåååå!
Vill inte!
Och absolut inte om två veckor!
:(
Cellprovtagning!
:(
Huhuhu!
Fredriks leende blev bara bredare!
Mmm.. Han är inte bara lite grym!
Jaja, jag jobbar då så jag måste boka om tiden!
Med min tur så har de tid nu!
Neh, tar ingen tid före den jag har fått!
Så de så!
Förra gången blödde jag i veckor!
Att man ska måsta..?
Vore juh konstigt att jag skulle ha fått livmoderhalscanser eftersom de är en sexuellt överförbar sjukdom och jag har då inte varit med nån annan... Hoppas att de gäller Fredrik med..!
Lite misstänksam skulle man vara om jag fick de, men med min tur så kan de bara dyka upp av sig själv med..!

For på stan, köpte lite scrap-saker, bla ett album...
Dock blir de då MINST ett till innan månaden är slut!
Sen blev de bio!
Draktränaren i 3D!
:D
MYCKET BRA!
:P
Vet inte om man gillar 3D, var inte så många effekter som man hade trott, sen är de rätt så dyrt..!
Men Fredrik bjöd för att jag hade klippt honom...
Men innerst inne så tror jag att han bara vill ha en orsak att fara..!
;P

När vi väl hade pallrat oss hem så satt man och donade på med albumen, har ett sen tidigare som "duger", tycker att de blev ganska bra...
Om man får säga de själv..!
^^
Varför ser de mer "färdigt ut" då man har svarta sidor?

Sen blev de ytterligare ett försök att få internet att funka..!
Ringde Fredriks bror, som jag tydligen skulle ha ringt först, han visste att de var en störning och att de var bara att avvakta..!
Härligt att höra!

I dag blir de som vanligt Umeå..!
Jag har tandläkaren..!
Så jobbigt..!
Var juh jätte bra med tandköttet och då var man dum nog att äta chilinötter till melodifestivalen!
Jah, inte riktigt julpyntat men nästan..!
Man får juh skämmas..!
Aja... Vet då vad han kommer att säga..!

Mmm...
Innan dagen sätter igång på allvar så ska jag hoppa in i duschen så man vaknar till!
Skööööööööööönt!
:D

Denna dag kan juh inte bli sämre än gårdagen..!
:P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0