Aja...

Jah, idag har man "jobbat" dag..!
08.00-16.00...
Först första hjälpen utbildning, sen möte, så traskade till Tallbacken, sen hit sen körde Fredrik mig till Gräsmyr...
Han var smart och hämta en filur medans jag hade möte...

Var så glad då han dök upp inatt, men underbart är kort...
Han är i Baggård igen...
Suck...
Jah, kan inte göra så mycket...
Bara längta och hoppas...

Aja, träffar honom imorgon, antingen måste han köra mig eller så är bilen klar...
Vet inte vad jag ska hoppas på...
Måste han köra mej, så träffas man hela helgen...
Men men...
Man vill inte vara jobbig...

Aja...

Nu ska man tippa omkull och kolla om man hittar nå annat att tänka på...
Ser på Unga mödrar...
Vad är de mer på TV idag?
Onsdag..!
Aha..! Har kommit tillbaka! Nu vet man vilken dag de är..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0