De är juh MIN blogg!

En UNDERBAR dag har de varit, ibortsett från vädret..!
Men man ska inte klaga.. Man bor juh i Sverige!
:P

Fick med mig mycket!
Ett svart linne med smala band från H&M, 49 kr, var juh inget att disskutera!
Två skor!

Bildbevis:

Skulle kosta 249, MEN blev medlem så jag fick dem för 199...
MEN, eftersom jag köpte två så fick jag dem för halva priset...
Sen har jag inte räknat med de 10 % man fick på första köpet...
Hehe..!


Jah, 249 - 10%... De får ni själva räkna ut..!
:P

Sen var vi på RUSTA och då stötte jag på detta:

Fråga mig inte vad de är för min jag gör...
Håller på att sjunga..!
Hehe..
Aja..!
99 kronor?! Då måste man juh köpa..! De skulle ha kostat 249..!
Hehe..!
Vet inte om man kommer att använda dem, har inte planerat, men, ja...
Kan juh vara bra att ha..!
:P

När jag laddade upp bilder såg jag att jag hade tagit en extra...
Ska man våga lägga ut den..?

Eh..! Här kommer den! De är juh MIN blogg..!


Jah? Vad säger man?
Är då inte arg...
Kanske dags för glasögon... Tror att jag håller på med MSN..!
Hehe..!
Neh, så farligt är det inte..!

Nu har man bäddat ner sig i soffan...
Neh, Fredrik har inte plockat undan, han somnade juh här igår, men när de är så ruskigt ute så är de skönt att de ligger kvar..!
:P

Ensam..! Fredrik har farit till Baggård för att hämta vovvarna, han skulle stanna en stund..
Jah, hoppas då han kommer hem innan de blir ny dag..!
Heheheheh..!
Sötingen..!
Men de har så mycket att göra, sen hoppas jag att han woffar (spel) sig en sväng, han har juh gått och blivit duktig på de!

Neh!
Packa upp hantlarna och kolla vars de får plats... Kan nog tänka mig att de blir skrubben..!
Eller nere i förådet..!
Hahahahahaha!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0