De gillar jag..!

Sista natten...
Känns som första...
Paj och purju- & potatis soppa har man gjort...
Jah...
Soppan är man NÄSTAN sugen på att göra hemma, den lutar gott, men får se vad man gör åt den saken...

Igår fick man en härlig överraskning!
Vovvarna kom inspringandes!
Mycket härligt!
Fick mig lite söndagsmys innan man skulle hit!
De gillar jag..!
:D

Jah...
Idag ska man hem, tvätta, duscha och sen till Baggård..
Får se om man ska göra bullar och sen sova eller om man vrider på de...
Fredrik ska till Umeå, så då kan jag passa på att skita ner..!
;P
Får se om man gör jittenbergare med...
Får se hur sugen man är...
Skulle behöva göra sockerkaka med...
Oj, nu blev man stressad...
Annars har jag juh hela veckan på mig..!

Neh, nu ska man ta tag i saker och ting hära..!
Annars blir de nog lite kinkiga då de kommer och ska jobba...

// Emma


Kommentarer
Postat av: Desirée

Visst är det härligt med hundar :-)

2010-05-17 @ 06:00:51
URL: http://dessiiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0