Emma hemma femma rimma

Hemma hemma... Nu är Emma hemma..!
Se vad jag kan rimma..!
Emma, hemma, femma, rimma...!
Huvva...
Listan kan bli lång...
Kanske märks att man är lite övertrött?
:P

Jah, bio blev de!
Prins of Persia!
MYCKET bra!
Då menar jag MYCKET!
Dock så såg man måga trailers på filmer som komma skall som man vill se..!
Vi kommer att sitta i dessa bio stolar hela sommaren..!
;P

Innan bio hann man runt en sväng...
Hittade en utegrupp på RUSTA som skulle passa perfekt till balkongen, de får följa med hem då de finns plats i bilen, hade en karl där bak som skulle åka med fram och tillbaka...
Sen kollade jag på en läcker blomlåda på plantagen...
Blir nog två sådanna...
Måste dock köpa och testa, de var en specialare...
Kanske lika bra att köpa bägge på en gång, går juh att lämna igen..
Men med min tur så funkar de inte...
Har bättre tur om man köper en...
Hehe..!
Sen hittade man en balkong-matta på Maxi som, tro det eller ej, fick följa med oss hem!
;P
Den var svart och vit!

Jah, så nästa gång man ska in så kommer de att flöda pengar...
Trodde att jag skulle få köpa Fredriks present idag, men den fanns inte, får kolla om de har de på Ersbodas Stadium...
Tråkigt att köpa presentkort... Annars är de en nödlösning...
Har en annan sak som ska göras med...
Men de avslöjar jag inte..!
Hmm... Man kan kanske inte säga göras, fixas låter bättre...

Imorgon ska jag ge mig på bakning..!
Försöka iallafall få sockerkakorna klar..!
Han tog hit formarna, så nu har jag inget att skylla på...
Då är de lika bra att göra jittenbergarna också...
Dona på med sockerkakorna under tiden de ska vara i frysen...
Man ska inte vara dum...
Funderar även på att baka bröd då man liks har mjölk, men den saken får man se..!

Jah, nu ska man snart tippa omkull på min goa mage..
Sen ska man väl snart komma isäng, men kanske inte nu på direkten...

Försöker att få iväg Marias katter...
Känns så onödigt att avliva dem då de är så fina...
Djurskyddet tar inte emot dem, de har fullt och de känns alldelens för jobbigt att lägga ut dem på blocket...
De är juh inte så stor efterfrågan på vuxna katter nu när de är så många kattungar ute...
Illa då hon från  djurskyddet säger så...
Men men..
Har fått ett tag på mig innan bössan kommer fram...
Är de nån som vet utav nån som vill ha en kissekatt så är de bara att höra utav sig...
Simba är så himla fin, skulle vilja ha henne själv, men de går inte...

// Emma


Kommentarer
Postat av: Desirée

Upp med en lapp på komsum och Ica om katterna...De brukar nappa!

2010-05-21 @ 17:21:52
URL: http://dessiiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0