;)

Jah, inne på natt två..!
Huvva så fort de har gått..!
Kroppkakor och fruktkräm, geggigt värre, men  nu är de bortgjort!
Städ och tvätt återstår...

Blien blev inte klar igår, tråkigt i sig, men fick juh en chaffis och de tackar man juh inte nej till!
;)
Får se om han har fått hem den efter han kom hem fårn att ha kört mig...

Gäspar fast man känner sig inte trött..
Är redo för städ tag..!
När jag vaknar idag ska jag nog ta tag i städningen och sen hoppa in i duschen så att håret är torrt så att man kan platta de...
Är juh begravning på torsdag...
Bokade tvätt tid på morgonen, känner jag mig rätt så kommer jag ändå inte kunna sova, annars är de bara att boka om...
Svårare än så är de inte...
Tror inte att de är så himla mycket tvätt ändå, så de är lika bra att ta tag i de då, så slipper man böka på med de sen...

Jaja, nu ska man ta tag i saker och ting!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0