Fotostund!

Jah, denna morgon..!

Stressade hem, slängde in kläderna i maskinen och sen mig själv i duschen...
Hängde och for hit (självklart menar jag Baggård)...
Vinkade hej då åt Fredrik och satte igång..!
Skulle inte ha gjort bullar på en liter mjölk..!
Vet inte hur många plåtar de blev, men många bullar fick man ihop...
Hoppas att de räcker...
Nu är de Jittenburgare (eller vad de nu heter) och sockerkaka kvar...
Men som tur är så har jag inge smör här ute..!
GÖTT!
:D

Jah, nu är man pigg...
Vad ska man göra åt den saken?
Får lägga mig och se på TV...

Fick in lite bilder från mobilen..!

Titta:


Två av mina favvisar... Den tredje snarkade i sängen...


Har man tråkigt då man bakar så har man...
Detta blev "över" då jag gjorde shack-rutor...
Kunde bara inte låta bli..!


Bättre bild på mitt (kanske) bidrag till tävlingen...
Får se om man hinner göra en till...

Måste beställa från Panduro...
Får se om man tar sig tid ikväll...


Hehe... 3D-glasögon...


Visst är hon söt?


Så här ser franskorna ut som jag brukar baka...


Jah... Fotoalbums framsidan som jag gjorde...

Neh!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0