Ibland kan man väl vara lite ego?

Tack katarina för att du betalat din TV licens...
Visst kan man ha en bättre låt i hjärnan?!

Men men!
Nu är man tillbaka på bygget!
Yeeeeeeh!
Första natten håller man på att beta av...
Gått rackars fort!
Har gjort fiskgratäng, kokat potatis och pressat den till kroppkakorna samt hackat lök och fläsk...
Så de tog sin tid..
Känner mig lite efter, men jag hinner väl ta igen mig..!
:D

En underbar dag har man då haft...
Fredrik har försökt förklara hur man WoW:ar, men ser bara tråkigt ut, så de får han hålla på med alldelens själv...
Tur de... Annars kommer man ockupera hans dator ännu mer..!
;P

Tur nog så blev inte bilen klar igår, så Fredrik kommer och hämtar mig..!
:D
Tur för mig, lite sämre för honom..!
Men ibland kan man väl vara lite ego?

Neh, nu ska jag jobba ifatt!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0