JA!

Killar titta bort!
Har aldig varit så glad att få mens som nu!
:D
Nyss bokat om mitt cellprov och med tanke på att jag har tandläkaren nästa tisdag och jobbar den kommande så blev de den 1/6!
:P
Mohahahahahaaaa!

Jah!
Vad mer..!
Började med att scrappa, kom fram till hur jag skulle lägga upp de, men de kom älsklingen och då vill man inte sitta..!
Var några dagar sen man träffade honom, så de var skönt att se honom!
Saknar honom redan...
Han for tillbaka till skogarna, bilen är fortfarande på lagning...
Hoppas att den blir klar snart...
Jobbar jue på torsdag...
Sen skulle jag behöva den på onsdag så jag kommer mig till möte...
Men men, kan man inte så kan man inte...

Nu ska jag sätta mig och små plutta med scrapandet...
Ska skriva fototext, vilket behövs i tävlingen och jag är riktigt KASS på de...
Men man ska lära sig..!

Sen är de Håkans bar...
Fråga mig inte varför jag ser de...
Men men..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0