Korten:

Mormors:

Jah, man ser inte alla ditaljer...
Men de står Congratulations på den gröna lappen, som jag har gjort så att den sticker ut en liiiiten bit...
Glitterprickar och gröna diamanter (i mitten) på blommorna...
Sen har jag gjort en grön "ram" runt de hela med hjälp av stämpeldyna...


Här är den utvikt...
Första runtan är de mormor och jag gjorde likadant med blommorna här som på framsidan...
På fjärde rutan står de "ÖNSKAR EMMA & FREDRIK", på papperet står de cingratulations i olika stilar...
Passade på att ta de då man hade de...
Övriga rutor har jag tagit två olika papper, ett mönstrat och ett enfärgat...

Till morsdag (självklart till mamma):

De står MOR och sen är de två hjärtan...
Samma här med blommorna...
Använde mig utav öljetter så att bandet kunde gå in på andra sidan...
Likadant på baksidan, men där är de bara band, ej gjort nå mer...


Här är den utvikt...
På första rutan är de ett mönstat och ett enfärgat papper, de står DU ÄR...
På andra rutan står de I LOVE YOU (ni ser LOVE) på papperet mänstrat med Famely i olika stilar...
Sen är de bandet som jag pratade om på framsidan...
Tredje rutan är de Mamma (hon kramar Putte, Lenas svärfar)...
Där ser ni bandet bättre...
Gjorde en liten halv ram (den går på vänser sida och botten) på kortet av papperet på ruta två.
Även där har jag gjort likadant med blomman...
Tog rosa diamanter och pluttade ut lite här och där...
På ruta fyra så är de som ni ser ett mönstrat och ett enfärgat papper och sen står de UNDERBAR och två hjärtan...
Och läser man allt sammans så står de DU ÄR UNDERBAR
Ni som inte klurade ut de själv...
Hehe



Jah...
Fråga mig inte hur jag kom på vikningen på korten...
Satt och skulle göra en loppa då jag imorse och den blev inte bra...
Men de blev ett bättre kort..!
Hahahaha..!

Vill ni ha en förklaring hur man viker så kan jag nog försöka skriva och beskriva...

Tycker att de är lite läckert att kortet blir större då man viker upp de..!
Har suttit och klurat på en annan sak som jag ska testa nästa gång de blir dags att göra kort...
Men de håller jag på tills dess..!
;)

Nu ska jag verkligen tippa omkull!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0