PANIKEN!

Hemma efter en UNDERBAR dag!
Fredrik hade en sen kväll i Baggård så de blev att han sov där..
Vaknade av att han ringde och sa att jag skulle klä mig...
Umeå!
Så!
Nu har man spenderat!
Köpte bord och stolar på RUSTA, de får duga, och sen lite ovanliga blomlådor på Plantagen..!
Sen blev de självklart jord och blommor...

Hittade tre par skor som passade perfekt! De är typiskt då man ska köpa annat, så att de fick stanna där de var..!

Men men, när vi kom hem så vinkade jag hejdå till Fredrik (hade saker att ordna) och började montera och dona!
Fick ihop bordet, men självklart fattades en del, en liiiiiten plupp som ska vara mellan glas-skivan och benet, men de får vara!
Orkar inte tjaffsa!
Så de så!
Sen traskade man runt här i Nordmaling och letade "kulor" (vet i rackars vad de heter, men man har de i blomlådor så att inte jorden ska bli sur), fanns på Sjöbergs...
Så nu är blommorna planterade och lådorna fastsatta!
Inte illa va?

När jag väl skulle sätta mig och slappna utav så tänkte jag ringa Fredrik och berätta att våran balkong är fiiiiiiin, men jag hittade inte min mobil!
PANIKEN!
På med datorn, som tur var så var hans broder inne på MSN och han hälsade Fredrik att han skulle ut..
Tur nog så var den i bilen och man har en sån härlig karl som kom hit med den...
Skulle inte ha behövts, men man fick sig en kram, så man ska inte klaga!

Då jag kollade min mail så hade jag fått svar på blocket annonsen jag mailade för ett tag sen...
Så nu har man skickat bilder på katterna och håller tummarna att hon vill ha dem, eller iallafall en utav dem...
Verkade som om hennes mamma också skulle ha!
SNÄLLA!
Hoppas hoppas hoppas!

Nu ska man koppla av och bara ta de lungt!
Hoppas att de är någon som kryper ner ikväll/natt...
Får se om man ska sätta sig och små scrappa medans man ser  på TV...
Håller på med en hemlis!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0