RACKARNS!

Jah, brysselkaksdeg i kylskåpet..!
Blir less..!
Använde lika mycket mjöl som förra gången, men den är inte lika "smidig" kom sen på att de var en annan mjölsort..!
Att de kan vara så stor skillnad?!
Aja, får testa baka ut den på en stund, annars får man börja om från noll igen..!
Har inga ägg och orkar inte springa på affären..!
De är juh så långt... NOT... Men de är billigare att ta de om man ska handla i Umeå...
Man ska juh inte vara dum..!
Sen har man juh en orsak att INTE baka..!
Hehe..
Men skulle inte förvåna mig att de skutar med att jag traskar ändå...
Men men..!

Jah, har suttit med mitt rackarns kollage..!
Vet inte..!
Känns som om jag saknar nå...
Men de är då bättre än vad de var igår...

Så här ser de ut:

                    
 De här är KANSKE mitt bidrag till http://ni-petryck.se/

Har tagit en bättre bild med mobilen..
Allt kom inte med...
Men som vanligt så måste man till Baggård för att få in den...
Men men...
Om inte nån kan förklara hur man skickar bilder till Facebook..?

Den är då bättre nu än vad den var igår...
Då hade jag varit dum och ritat ett hjärta där den oranga blomman sitter (på tag:en), men de löste jag...
Nu ska man bara kolla om man kommer på nå mer man kan göra...
Vill inte gå ifrån layouten allt för mycket, då blir man diskad..!
Har inte riktigt följde den...
GJorde min egna tolkning..!
Och självklart så använde jag mig utav tag´s, eftersom jag är i en sådan period..!
Hehe..!

Neh, nu ska jag gå och klämma på den rackarns degen!
Morr!
Skulle ha gjort dubbla satster redan från början!
Men är huvet dumt...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0