Söndag!

Jah, vad ska denna söndag bjuda på då?
Hmm..!
Blev olika sorters kakor igår, funderar på att göra några till...
Får se...
Har inga burkar att ha dem i eller frys att förvara dem...
Men de är skönt att göra nått så man slipper tänka och oroa sig...
Komma bort från ångesten...
Är inte i humöret att scrappa, annars skulle de ha varit super skönt...
Men men!
Kakkor får de nog bli...
Eller ska man ge sig in på långpannebak?
Hmm..?
Eh, får bli vad de blir!

Gick till affären igår, lämnade hundarna alldelens ensam, Ronja pep till då jag gick, så jag tänkte att jag skulle leva om riktigt då jag kom in i trapphuset, men inte nå!
Hon satt så fint på  dörrmattan då jag kollade in genom brevinkastet..!
De var så duktig..!
Nästa gång ska jag knacka och plinga, de hatar dem..!
Hehe..!

Neh, här kan man inte sitta hela dagen!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0