Allt kommer som i efterhand...

Allt som månaderna går så blir de allt fler som följer min blogg...
Varför vet jag inte... Händer inte så mycket här...
Aja...

Dagen... Jah.. La mig klockan 06.23.. Eller blundade då iallafall... Vaknade av att en från Nyåker kom och knackade på... Gav Ronja sin tablett och slumrade till igen...
Vaknade runt två...
Måste skärpa mig... Kan inte hålla på att va vaken hela nätterna... Men så fort jag blundar så snurrar allt i huvudet och jag blir illamående... Så man håller sig uppe tills man inte orkar längre...
Tragiskt nog...
Allt kommer som i efterhand...
Alla tankar...
När vi kom hit igår så såg de ut som om de var nån i "Marias toalett", För en sekund så blev man glad....
Den sekunden de tog innan man insåg att de bara var skimret från brolampan, var en härlig sekund...
Kommit på mig själv att inte ens tänka på Markus... Vill inte inse att även han är borta...
Vill inte... Vill absolut inte... Men nån dag ska man ta tag i de med...
Jag vill bara sova och inte vakna... Vill sova och inse att detta bara är en dröm... Att de är en sjuk j*vla dröm...
Kan någon nypa mig..?

Min lilla sjukling, alias trattkantarellen, ligger här vid sidan om...
Dock så är hon trattlös... Skönt nog för henne... Hon blir riktigt kinkig då tratten åker på...
Inte för att hon tvättar sig så mycket, om inget alls, men man vet juh inte vad hon gör då man sover...
Men om blickar kunde döda, så skulle man ha dött för längesen...
Lilla gumman, inte lätt...
Haft halvkrops salong idag... Ronja är tovfri på fram kroppen iallafall...
Hehe... Jah.. Bättre än ingenting.. Sen har hon inte så mycket hår kvar på rumpan så man kan säga att hon är 99% tovfri..
;P
Go gumman...
Den andra plutten ligger och degar... När trattmonstret kommer fram försvinner hon, liksom katterna på gården...
Hehe, inte lätt för dem...
Har fortfarande inte hittat ett hem till katterna... Och nu när de har blivit så kallt tycker man så synd om dem...
Om man då kunde behålla iallafall en, men Fredrik får så problem med luftvägarna...
Jah... De blir då ingen katt för våran del...
Räcker med vovvarna...
Är lite sugen på en fågel, dock är de så skräpiga...
Får se vad framtiden har att ge...

Neh.. Nu ska man dona runt på nätet...
Beställde den sista Harry Potter filmen vi saknade... 49 kr, de var fraktfritt.. Som fått...
Fredrik är och tankar min lilla prins.. Varit borta ett tag, får skicka ett sms och kolla om allt är bra på en stund...
Kommit på att de var bra att jag avvaktade med Cuttlebugen... Ronjas frissering gick på 1028 och de blir nog en liknande räkning på måndag...
De kostar att ligga på topp..
;P

Neh..! Dona var de jag skulle göra...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0