Jah.. Man ska INTE tveka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Man SKA inte tveka!
Vi hämtade upp Lena och for på Ersboda till Pysselhäxornas träff... Hadlade lite smarrigt och fick ögonen på en Cuttlebug...
Stressade till resturangen där vi mötte upp pappa och Magnus...
Åt mumma kött... Black and white... Mmmmm... Och satt och tänkte på den rackarns maskinen...
Sa hejdå till dem och hämtade upp Fredriks bror och for på en shopping tur...
Tvekade och ältade om den rackarns maskinen...
Fredrik svängde förbi där och då vi kom dit så var den kvar... Stod och tänkte... Gick runt och letade tillbehör och då jag stod där och läste en bok om den så kom en dam och sa ursäkta mig... OCH JAG FLYTTADE MIG... Hon greppade tag i den och gick...
:(
MIN!
Tror ni att de fanns nån fler..?!
NEH!
Morr!
Jah.. Man ska INTE tveka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Får skylla mig själv... Varför flyttade man sig?!
Mupp!
Aja... De blev då billigt..!
Kom hem med de här:


Thickers för 25 kr styck?! Brukar kosta 39 och uppåt...
Blommorna gick på en tjuga styck...
gel-á-tins (clearstamps) kostade 100 och den lilla ögonformade stämpeldynan gick på en femma...
MEN JAG VILL JU HA MIN CUTTLEBUG!
Aja...
Kanske lika bra... Kommer man verkligen använda den?
Den gick juh på 900...
Åååå!
Kommer att drömma om den..
;P

Där skulle man kunna spendera en dag att bara gå igenom och jämnföra saker och ting..!
;P
Hoppas att de blir fler tillfällen, dock så tror jag att de inte har de så ofta.. Men man kan juh alltid hoppas..!
;D

Jah... Sen då? Maxi, lämnade igen brodern hans och sen så sitter man här...
Känns som om att klockan är skit mycket...
Undrar om de är nå kul i kväll...

Neh.. Nu ska jag sluta tjata...
Får drömma om min cuttlebug..!
Hehehe.. Kommer inte komma över de i första taget..
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0