Om man ska ta tjuren vid hornen..!

Huvva vad man är uppe med tuppen..
;P
Tragiskt nog så kom man sig aldrig i säng... Seg är man... Men en kall dusch råder nog bot...
Tror inte att de finns så mycket varmvatten...
ÅÅååå..!
De roliga var att jag INTE ville duscha igår för att då skulle jag bli pigg och vara vaken så länge...
Har en känsla att de inte skulle ha spelat så stor roll..!
Men men.. Är huvet dumt får kroppen lida...

Undrar vad man ska ha på sig idag... Har inte så mycket här... Senast jag var i Nordmaling greppade jag tag i lite, men när jag tänker efter så vet jag inte vad jag tänkte...
Aja... De får bli vad de blir...

Neh... Om man ska ta tjuren vid hornen..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0