Varför ens orka...

Nu ska man rata sig till 22 då HK börjar... Vi har skrivit ett kontrakt så förloraren ska bjuda på en middag i Ullared nästa sommar...
Eftersom de inte är säkert vilka som går i final så förlorar man automatiskt om ens person åker ut redan nu...
Och vinner den person man har valt helt, så får man en efterrätt...
Så jag hoppas att Fredriks åker ut redan ikväll.. Då är de klappat och klart..
;P
Jag valde Holly och Fredrik visste inte namnet på sin, men han beskrev honom.. Dock så tror jag redan att han har åkt.. Så kanske är han redan nu en FÖRLORARE...
Mohahahahahaaa!
;D
Hehe.. Ska inte vara lätt..!

Jaja.. Håller tummarna för min.. Sen är de juh inte hela världen att förlora... Dock har jag inte förlorat än så länge...

Jah.. Vad ska man göra..?
Inget på TV.. Men man får roa sig... Googla efter Cuttlebug och drömma sig bort..!

Fredrik den rackaren ljög idag...
Mupp.. Varför ens orka...
Frågade om han hade tvättat Ronja och SJÄLVKLART så hade han de... Men han var inte så "nogrann" som jag är och jag kunde mer än gärna göra de också...
Mitt svar: Är hon tvättad så behöver man inte plåga henne...
Jah... Timmarna gick och jag frågade igen, såg att hon var lite skitig...
Fortfarande löd svaret "Ja, men inte så nogrann som du"...
När jag bestämmer mig för att tvätta henne så ser jag att duschslangen är som jag lämnade den igår...
Då blev Fredrik röd.. Då fick Fredrik säga sanningen...
Att man ids... Jag frågade idag för att se om jag skulle göra de eller inte...
Man tycker juh att man kan säga som de är då de gäller sårvård...
Men men... Gjort är gjort...
Hoppas att han lär sig en läxa.. Saker och ting kommer fram förr eller senare.. Lika bra att vara ärlig...
Aja...
Tur att han är söt..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0